‘De Handelsschool’ bestaat 65 jaar, dat moeten we vieren! Je bent van harte uitgenodigd op onze oud-leerlingenavond op zaterdag 25 april. Je bent welkom vanaf 19.00 uur, om 22.00 uur ronden we af. Ben je graag van de partij? Schrijf je dan snel in via onderstaande link. Eet je graag iets? Dan vragen we om dat ook op voorhand door te geven via de vragenlijst.
Betalen voor het eten doe je op de avond zelf. Dat kan cash of met Payconiq. Hetzelfde geldt voor de drankbonnetjes, deze zijn verkrijgbaar aan democratische prijzen. Alvast bedankt en tot snel!
Inschrijven


